Welcome to the good life

Halla bloggen!!! Vi lever det goda livet och det gar ut pa att inte gora sa mycket. Man vaknar, kakar frukost och ligger vid poolen dom varmaste timmarna. Sen en moppetur langs med havet och ater helt otrolig thaimat. Vi bor hos Hakan som ar min bonuspappas bror, vi kan helt enkelt kalla honom min bonusfarbror. Vi kan ju helt klart saga att vi har det oforskamt bra. Imorgon ska vi byta ut det lugna mot ett lite mer fartfyllt Phi Phi. Bilderna ser urusla ut pa den har skarmen, hoppas omvarlden upplever nagonting annat. Sa wat dee ka!


Vi valjer att inte dra for gardinerna om natterna, sa vi vaknar till soluppgangen for att sedan dra igen gardinerna och somna om igen.

En stillsam start pa morgonen i poolhuset.














Som ni ser sa finns det inte mycket att klaga pa.




Kommentarer
Postat av: BP

Passa på att njuta! Efter sommaren kommer jag och Anki att ta över pool-huset. Fantastiskt väder i Karlshamn just nu. Synd att du inte är hemma Elin för på Måndag blir det Creme Brule.

2011-04-23 @ 20:30:45
Postat av: Anonym

Du. Menar creme panacotta ala lulle ;) Det ska jag nog kunna flirta mig till i maj ska du nog se :)

2011-04-24 @ 03:14:22
Postat av: carina

Ser ju helt fanatastiskt ut! Mamsen

2011-04-24 @ 23:22:16
Postat av: Lovisa

Jag saknar dig Elin! Fint att ni har det sa bra men jag blir orolig nar jag ser bilderna att du ska aka over kanten med luftmadrassen!

2011-05-04 @ 19:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0